Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Ατέλειωτο παιχνίδι στον φανταστικό κόσμο των Playmobil!


Στην παιδική μου ηλικία έχω παίξει άπειρες ώρες με τις φιγούρες Playmobil! Με τον αδελφό μου είχαμε μια τεράστια κούτα γεμάτη με μικροσκοπικά ανθρωπάκια άλλα καστανά, άλλα ξανθά... σκυλάκια, άλογα, βαρκούλες, καρεκλίτσες...και ότι άλλο βάζει ο νους σου.

Πρόσφατα έμαθα ότι υπάρχει το Playmobil FunPark στηνΚηφισιά. Δεν το έχω επισκεφτεί ακόμα, γιατί η Αγνή μου είναι πολύ μικρή, αλλα σίγουρα θα το επισκεφτώ για να αναπωλήσω τα δικά μου παιδικά παιχνίδια.

Το Playmobil FunPark λειτουργέι πάνω από 10 χρόνια και στον ανακαινισμένο χώρο του τα παιδιά θα ανακαλύψουν τον μαγικό κόσμο των Playmobil. Εκεί θα παίξουν και θα γνωρίσουν το εκπαιδευτικό σύστημα παιχνιδιών Playmobil. Θα εντυπωσιαστούν με τις φιγούρες Playmobil σε ανθρώπινο μέγεθος, τα κάστρα και τους ιππότες, τους πειρατές, τα μοντέρνα σπίτια, τις ρωμαϊκές γαλέρες και πολλά πολλά άλλα... Ατέλειωτο παιχνίδι που προάγει τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους, αποφεύγοντας την χρήση βίας και επιθετικότητας.

Στον ίδιο χώρο λειτουργέι το Playmobil FunPark Market, όπου τα παιδιά μπορούν να βρούν πλήρη ποικιλία κωδικών, και άλλων ειδών Playmobil, για να συμπληρώσουν τη δική τους συλλογή και να τελειοποιήσουν τα αριστουργήματα που έχουν δημιουργήσει. Μη χάσετε τις μεγάλες προσφορές και τις ειδικές τιμές στο Bazaar!

Τη διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας θα το βρείτε εδώ.

Εσείς παίζατε με τις φιγούρες Playmobil;
Τα παιδιά σας έχουν γνωρίσει αυτό το φανταστικό κόσμο;

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...