Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Νέο βραβείο!



Και το πήραμε το βραβειάκι και το πήραμε από ένα ξεχωριστό και αγαπημένο blog! Φοβού... την πεθερά! Σε ευχαριστούμε πολύ!



1) Το αγαπημένο μου φαγητό: 
Νίκη: Τα γεμιστά.
Μαργαρίτα: Πατάτες τηγανητές!!!

2) Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους:
Νίκη: Η γκρίνια και η κλάψα...
Μαργαρίτα: Η κλάψα, η ματαιοδοξία και η ψευτοπερηφάνεια.


3) Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα:
Νίκη: Να χαμογελούν (όχι να χαχανίζουν συνέχεια) και να μην είναι εκτός πραγματικότητας.
Μαργαρίτα: Να έχουν χιούμορ και να είναι αυθεντικοί


4) Με ηρεμεί:
Νίκη: Η αγκαλιά του άντρα μου και της κόρης μου. Ο ήχος της θάλασσας!
Μαργαρίτα: Να κοιμάμαι δίπλα στο παιδί μου.

5) Αγαπώ:
Νίκη: Ότι μου επιτρέπει να είμαι ο εαυτός μου και να ονειρεύομαι. Εννοείται την οικογένειά μου!
Μαργαρίτα: Πέρα από τα αυτονόητα, την σοκολάτα!!!

 
6) Με νευριάζει:

Νίκη: Που πρέπει να ασχολείσαι καθημερινά και συνεχώς για να διατηρείς καθαρό το σπίτι.
Μαργαρίτα: Να με υποτιμούν.
 
7) Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο):

Νίκη: χμ... δεν μου έρχεται κάτι...
Μαργαρίτα: Το κινητό μου!

8) Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες:

Νίκη: Της Benetton...
Μαργαρίτα: Μπα δεν μου έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση.

Στη Γεωργία για το Μια μαμά στα ξένα, μας αρέσει να διαβάζουμε την καθημερινότητα μιας γενναίας μαμάς και οικογένειας που έκανε το βήμα της μετανάστευσης.

Στην Άννα για το Άμπρα Κατάμπρα, μια δασκάλα που θα θέλαμε να είχαν τα παιδιά μας.

Και στην άλλη Άννα με το Μικρό σπίτι στο λιβάδι, που μοιράζεται μαζί μας τις σκέψεις της και τις ατάκες της Δανάης.
Στην Ερμιόνη για το The one with all the tastes, που μας ανοίγει την όρεξη με τις λιχουδιές της.
Στη Δήμητρα για το Decor Asylum, που μας κάνει να θέλουμε να ανανεώσουμε το σπίτι μας.


Επισκεφθείτε τα παραπάνω Blog και περιηγηθείτε. Σίγουρα θα σας αρέσουν!

Ελπίζω κορίτσια να μην μας προλάβαν άλλοι και το έχετε ήδη πάρει!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...