Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Ανοιξιάτικες κατασκευές για μεγάλους με υλικά για μικρούς


Πάει το χιόνι, πάει το χιόνι, άνοιξη ήρθε στα βουνά. Το θυμόσαστε το τραγουδάκι από το μικρό μου πόνυ; Το παλιό, όχι τα ξενέρωτα πόνυ που παίζουν τώρα! Κάθε άνοιξη, το χαζομουρμουράω. Φανταστείτε πόσες βιντεοκασέτες είχα δει!
Τέλοσπάντων στο θέμα μας! Άνοιξη! Έχει έρθει για τα καλά, όχι μόνο έξω στην ατμόσφαιρα αλλά και στα αγαπημένα μας blog. Βλέπω όλες αυτές τις αναρτήσεις και έχω ζηλέψει!
Ο μικρός γυρίζει κάθε μέρα σπίτι και μου λέει κάτι καινούριο, που έμαθε ή έφτιαξε. Μέλισσες, πεταλούδες, λουλουδάκια, στεφανάκια κ.ο.κ. Μετά το (διακοσμητικό να το πω;) "σοκ" που έπαθε τα Χριστούγεννα, σε κάθε αλλαγή εποχής με ρωτάει, πότε θα στολίσουμε το σπίτι μας, αποκριάτικα, ανοιξιάτικα, πασχαλινά, καλοκαιρινά(σε λίγο καιρό) μαμά; Τι να κάνω και εγώ; Το στολίζω. Βαράτε με και ας κλαίω δηλαδή, άλλο που δεν ήθελα! Έχω και δικαιολογία στον Δημήτρη, που γκρινιάζει και εγώ του απαντάω με όση αθωότητα έχω, μα το ζήτησε το παιδί.....χιχιχιχι!
Προσπαθώ λοιπόν
να να αποφασίσω (ελπίζω να μην μου πάρει όλη την άνοιξη), τι αλλαγές να κάνω σπίτι τώρα που ήρθε η άνοιξη και έφυγε το χιόνι.
Λεφτά γιοκ, οπότε όπως λέει και η αγαπημένη μου Δήμητρα, πρώτα ψωνίζουμε από το σπίτι και μετά στα μαγαζιά. Συγκέντρωσα λοιπόν μερικές κατασκευές, ανοιξιάτικες και ταυτόχρονα διακοσμητικές, που μπορούμε να φτιάξουμε για να στολίσουμε το σπίτι μας, που μου άρεσαν. Κάτω από τις φωτογραφίες είναι τα link των κατασκευών.

Αμυγδαλιά ή πασχαλιά με φύλλα που δεν πέφτουν!
via
Δεν ξέρω για εσάς, αλλά τα κλωνάρια τις αμυγδαλιάς ή της πασχαλιάς μέσα σε ένα βάζο, μου αρέσουν πάρα πολύ! Είναι τόσο όμορφα, μέσα στην απλότητα τους. Δυστυχώς όμως δεν αντέχουν στο βάζο και γεμίζει ο τόπος με φύλλα. Ψάχνοντας βρήκα μια κατασκευή που φαίνεται όμορφη και δεν μοιάζει με κατασκευή νηπιαγωγείου (χωρίς να θέλω να υποτιμήσω αυτές βέβαια), που θα μπορούσαν να μπουν στο σαλόνι μας.

Καθρέπτης ή λουλούδια από... πλαστικά κουταλάκια πάρτι!
via
Αν σας έχουν περισσέψει κουταλάκια από παιδικά πάρτι, μπορείτε να φτιάξετε τους παραπάνω καθρέπτες, ή γεμίζοντας τα με ένα λουλουδάτο χαρτόνι, λουλούδια. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα πιστόλι σιλικόνης!

Καμβάδες όλο χρώμα!
via
Αυτό δεν το βρήκα σε site με κατασκευές, αλλά μου φαίνεται εύκολο! Βέβαια οι δυο προσπάθειες μου να ζωγραφίσω, εύκολους (με το μάτι του άσχετου), πίνακες, απέβησαν μοιραίες, αλλά βλέποντας το παραπάνω, με τρώει να κάνω άλλη μια προσπάθεια! Δηλαδή πόσο δύσκολο είναι να κάνω πιτσιλιές και να ξεπατικώσω μια μαύρη φιγούρα; Δείτε και τα υπόλοιπα του site. Ένα και ένα!

Επιτοίχιο βάζο!

via

Εντάξει τέλειο;;; Μπαίνει σε κολώνες, σε τοίχους, όπου θέλετε! Είναι άνοιξη; Βάζετε ανοιξιάτικα λουλούδια, είναι χειμώνας; Κουκουνάρια. Είναι Χριστούγεννα; Λαμπιόνια. Δεν χρειάζεται καν, να πάρετε έτοιμο ξύλο, αν σας έχει περισσέψει κάποιο κούτσουρο με θεμιτό σχήμα. Μπορείτε να αφήσετε το ξύλο στο φυσικό του χρώμα, ή να το χρωματίσετε ανάλογα με τα κέφια σας!

Εγώ εχθές αγόρασα λουλούδια για το μπαλκόνι και είμαι ενθουσιασμένη! Ανυπομονώ, λοιπόν να "χρωματίσω", όλο μου το σπίτι, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εσάς σας "έπιασε" η άνοιξη;


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...