Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Βροχή βραβείων από Decorasylum και Νίκη

Να πω ότι αργήσαμε είναι λίγο! Η αγαπημένη μας Δήμητρα από το Decor Asylum μας έδωσε όχι ένα αλλά δύο βραβεία! Δείτε τις σχετικές απολαυστικές τις αναρτήσεις εδώ και εδώ.
Η Νίκη από το NickyP μας χάρισε ένα βραβείο αγάπης. 
Ο χρόνος που έχουμε είναι περιορισμένος τον τελευταίο καιρό, οπότε θα κλέψουμε λιγάκι και θα "παραλείψουμε" μερικούς κανόνες. Μας συγχωρείτε κορίτσια ε;

Πάμε να παίξουμε:)

Πρώτα το παιχνίδι των δέκα εντολών.


Οι κανόνες του παιχνιδιού:
  1. Να γράψουμε 10 πράγματα που αν έκανε κάποιος άντρας δε θα θέλαμε να τον δούμε στα μάτια μας
  2. Να αναφέρουμε ποιος μας προσκάλεσε να παίξουμε
  3. Να μεταφέρουμε το παιχνίδι με την εικόνα του
  4. Να δώσουμε πάσα σε 10 άτομα να συνεχίσουν το παιχνίδι.
Ε τώρα την εικόνα του παιχνιδιού δεν θα την βάλω στο μπλογκ, θα την αφήσω μόνο ως wallpaer στο PC μου:)) Αλλά θα προσπαθήσω να απαντήσω στην ερώτηση.
Δεν θα πρωτοτυπήσω, μάλλον, γιατί όλες τα ίδια μας ενοχλούν...Τα πράγματα που δεν αντέχω σε έναν άντρα είναι:

1) Να είναι βρωμιάρης. Γιακς!
2) Να είναι τσιγκούνης. 
3) Να είναι ψώνιο.
4) Να είναι μαμάκιας.
5) Να είναι κολλημένος με την τηλεόραση.
6) Να είναι κολλημένος με την μπάλα.
7) Να επιδεικνύει τον εαυτό του γενικά να κοκορεύεται. Αυτό δεν μου αρέσει ούτε στις γυναίκες, βέβαια.
8) Να είναι αγύριστο κεφάλι! Γιατί πολύ απλά είμαι και εγώ αγύριστο κεφάλι!χεχεχε
9) Να κάνει περισσότερη ώρα στο μπάνιο απ'ότι εγώ.
10) Να είναι μικροφοβιακός.
Και πάμε με γοργούς ρυθμούς στο δεύτερο βραβείο....το βραβείο των 11
  • Να αναφέρεις 11 πράγματα για τον εαυτό σου
  • Να απαντήσεις στις 11 ερωτήσεις που σου έκανε αυτός που σού έδωσε το βραβείο
  • Να δώσεις το βραβείο σε 11 άτομα και να τούς ενημερώσεις
  • Να γράψεις με την σειρά σου 11 ερωτήσεις για αυτούς που θα βραβεύσεις

Θα απαντήσω και για εμένα και για την Νίκη.
  1. Μας αρέσει το φαγητό!
  2. Μας αρέσουν τα γλυκά!
  3. Μας αρέσουν οι βόλτες, ειδικά όμως η Νίκη, μπορεί να είναι ΟΛΟ το ΣΚ βόλτα:) Ε Νίκη; - Νίκη: Αχ... τι όμορφα αυτά τα ΣΚ!!!!
  4. Δουλεύουμε στην ίδια εταιρεία και στο διάλείμμα μας μιλάμε για το mommy wiki:)
  5. Ξεκινήσαμε δίαιτα... Αχ βαχ... Και με τον καφέ στην δουλειά δίνουν μια τυρόπιτα δώρο... Μεγαλείο ψυχής η άρνησή της.
  6. Μας αρέσει το καλοκαίρι και η θάλασσα!
  7. Μας αρέσουν οι αισιόδοξοι και ευχάριστοι άνθρωποι.
  8. Δεν αντέχουμε την γκρίνια και την μιζέρια!
  9. Μας αρέσει που οι άντρες μας είναι PC technology fricked! Ενώ κι εμείς ασχολούμαστε με το ίδιο αντικείμενο, εκείνοι γνωρίζουν κάθε τι νεό κυκλοφορεί, το αγοράζουν, το εγκαθιστούν και εμείς απολαμβάνουμε τη χρήση του!!!
  10. Μας αρέσει και καμαρώνουμε για το mommywiki! Θα θέλαμε και οι δυο να είχαμε περισσότερο χρόνο έτσι ώστε να ασχολιόμασταν περισσότερο!
  11. Μας αρέσει το παιχνίδι και όταν συναντιόμαστε βρίσκουμε ευκαιρία να παίξουμε και εμείς μαζί με τα παιδιά μας. Play Dough το αγαπημένο μας!!!
Απαντήσεις στις ερωτήσεις της Δήμητρας

1) Αν είσασταν λουλούδι/φυτό/δέντρο, ποιο θα ήταν αυτό;  
Νίκη: Δύσκολη ερώτηση. Αρχικά νομίζω πως δεν θα ήμουν δέντρο. Αυτή η σταθερότητα και ακινησία με τσακίζει. Τα λουλούδια πάλι, παρα-είναι ευαίσθητα και εγώ έχω μερικές φορές τάσεις γαϊδουριάς.
Μαργαρίτα: Ε τι άλλο Μαργαρίτα:)
2) Έχετε κάποια αγαπημένη λέξη;
Νίκη: Αυτόν τον καιρό όχι.
Μαργαρίτα: Όχι και ποτέ δεν είχα.
3) Κάποιο σημαντικό στην ζωή σας πρόσωπο, σάς κάνει δώρο κάτι που δεν σάς αρέσει. Τι κάνετε; Νίκη:αν μπορώ να το αλλάξω το αλλάζω, αν όχι παραμένει μέσα στο συρτάρι.
Μαργαρίτα: Όχι δεν τα αλλάζω τα δώρα.
4) Αν μπορούσατε να ταξιδεψετε στο παρελθόν ή το μέλλον, ποιο θα διαλέγατε;  
Νίκη: Κανένα. Καλά είμαστε εδώ!
Μαργαρίτα: Θα επέλεγα το μέλλον.
5) Έχετε κάποια αγαπημένη γωνιά στο σπίτι;  
Νίκη: Να πω την κουζίνα ή θα καρφωθώ;;; Θα την πω λοιπόν! Η κουζίνα.
Μαργαρίτα: Τον καναπέ και το κρεβάτι μου.
6)Αν θα μπορούσατε να γνωρίσετε οποιονδήποτε, ποιος θα ήταν; 
Νίκη: Έλα μου ντε. Κανένας.
Μαργαρίτα: Και εμένα δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό...
7) Ποια είναι η μεγαλύτερη αλήθεια που σάς έχει διδάξει η ζωή;  
Νίκη: Μην σκοτώνεσαι και μην λυσσάς να γίνει κάτι. Αν είναι να γίνει... θα γίνει!
Μαργαρίτα: Ρόδα είναι και γυρίζει...
8) Πιστεύετε στις αδελφές ψυχές;  
Νίκη: Μπα... Τώρα μου ήρθε μια άλλη ερώτηση στο μυαλό που λέγαμε όταν είμασταν μικρά. "Πιστεύεις στα ούφο;"
Μαργαρίτα: Όχι.
9) Ποια είναι η αγαπημένη σας από τις 5 αισθήσεις;  
Νίκη: Μμμμ... άλλη για ερώτηση-παγίδα. Η γεύση φυσικά.
Μαργαρίτα: Η όραση. Νομίζω ότι δεν θα άντεχα χωρίς αυτή...
10) Χαραυγή ή σούρουπο;  
Νίκη: Χαραυγή!!! Αυτή η ομορφία όταν συνοδεύεται και με την γαλήνη και την ησυχία της ώρας είναι μοναδική.
Μαργαρίτα: Χαραυγή! Είμαι πρωινός τύπος!
11) Τι θα ντυθείτε τις Αποκριές;  
Νίκη: Τίποτα. Αν πάλι γίνει κανένα πάρτι και πρέπει να παώ κάτι θα βρω εκείνη τη στιγμή.
Μαργαρίτα: Δεν θα ντυθώ κάτι συγκεκριμένο, μιας και φέτος δεν θα κάνουμε κάτι. Ίσως φορέσω κανένα αποκριάτικο αξεσουάρ. Θα δω.

Οι ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσουν (όσοι θα παραλάβουν αυτό το βραβείο) είναι:
  1. Πότε ήταν η τελευταία φορά που ήπιες έξω καφέ;
  2. Ποιο βιβλίο διαβάζεις αυτόν το καιρό;
  3. Ποια ταινία είδες τελευταία στο σινεμά και σου άρεσε;
  4. Προτιμάς να κοιμάσαι μπρούμυτα ή ανάσκελα;
  5. Που θα ήθελες να πας φέτος το καλοκαίρι;
  6. Τι δουλειά κάνεις;
  7. Τι δουλειά θα ήθελες να κάνεις;
  8. Ποια ξένη γλώσσα θα ήθελες να μιλάς;
  9. Ποια δουλειά του σπιτιού σιχαίνεσαι;
  10. Ποιο αξεσουάρ σου δεν μπορείς να αποχωριστείς;
  11. Τι σου αρέσει να διαβάζεις περισσότερο στα μπλογκ που μπαίνεις;

Το tag της Νίκης
Κανόνες του παιχνιδιού:
1)Αναφέρουμε την κοπέλα που σε έχει κάνει tag
2)Απαντάμε στις ερωτήσεις
3)Δίνουμε πάσα σε άλλες 10 κοπέλες κάνοντας tag και προσθέτοντας άλλες 5 δικές μας ερωτήσεις για τις κοπέλες.

1) Ποιο τραγούδι σου ξυπνάει ρομαντικά αισθήματα;
Μαργαρίτα: Το Tears in the rain γιατί μου θυμίζει τα φοιτητικά μου χρόνια που γνώρισα τον άντρα μου και μου είχε ζητήσει να το χορέψουμε οι δυο μας έτσι στο άσχετο που καθόμασταν.'
Νίκη: Πολλά αλλά θα σας πω το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό... το Τανγκο της Αλεξίου... Τα λεφτά μου όλα δίνω για ένα ταγκό και ένα άγγιγμά σου κάτω από το τραπέζι...
2) Σε ποια ρομαντική ταινία θα ήθελες να ήσουν πρωταγωνίστρια;
Μαργαρίτα: Μου αρέσουν οι ρομαντικές ταινίες. Η νύφη το σκάσε; χαχαχα
Νίκη:  Love Actually
3) Ποια πόλη θεωρείς ερωτική (είτε έχεις πάει είτε όχι);
Μαργαρίτα: Το Παρίσι, ποια άλλη;
Νίκη: Ε.. ναι το Παρίσι.
4) Ερωτικό σκηνικό για σένα είναι: Χιόνι & τζάκι ή Ηλιοβασίλεμα & θάλασσα;
Μαργαρίτα: Αν και προτιμώ το καλοκαίρι θα πώ, Χιόνι και τζάκι!
Νίκη: Το κρύο μας φέρνει πιο κοντά.. οπότε Χιόνι & τζάκι
5) "Ο έρωτας περνάει από το στομάχι" ποια η άποψη σου;
Μαργαρίτα: Συμφωνώ απόλυτα:)
Νίκη: Τι θα φάμε αγάπη μου;;;;;


Οι δικές μας ερωτήσεις, σχετικές με το βραβείο βεβαίως βεβαίως:
1) Έκανες κάτι του Αγίου Βαλεντίνου;
2) Ποιο ήταν το πιο ρομαντικό σκηνικό που θυμάσαι με τον σύντροφο σου;
3) Ποιο έργο τέχνης σου θυμίζει την αγάπη;
4) Θυμάσαι το πρώτο σου φιλί;
5) Ποιο είναι το αγαπημένο σου βιβλίο, που σε έκανε να νοιώσεις ερωτευμένη;


Τώρα που να δώσουμε τα βραβεία που τα έχετε όλες;
Θέλει μήπως καμία να αυτοβραβευτεί; :))))
Λοιπόν, θα αλλάξω λίγο τους κανόνες και θα διαλέξω κάποια μπλογκ, θα προσπαθήσω να είναι νέα και θα τους καλέσω να διαλέξουν ένα από τα τρία ή ΚΑΙ τα τρία:))))

http://www.happymumangie.gr/
http://e-manoula.blogspot.gr/
http://beautytipscy.blogspot.gr/
http://eidikidiapaidagogisi.blogspot.gr/
http://littlemeandlittleyou.wordpress.com/



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...